mandag den 12. juli 2010

Slut!

Efter lang pause herinde er det vidst efterhånden på tide, at jeg følger op med et lille indlæg.

Resten af året er nærmest blæst væk, så travlt har jeg haft det, men det har skam også været sjovt.

Eksamenerne var det sidste, som jeg beskæftigede mig med inden, jeg tog tilbage til lille Danmark for efter næsten 10 måneder at skulle genforenes med min familie og mine venner.

Desværre har hele situationen omkring Costa Rica udviklet sig til, at jeg ikke vænner tilbage, men at jeg derimod tager til Wales, hvor min NC har valgt at sende mig hen sammen med resten af dem, der har været/skulle til Costa Rica. Måske de sender elever der igen til næste år...

Dette betyder dermed også, at dette blogindlæg hører op for denne gang.

Nyd sommeren!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar